RUSTIK SALTED CARAMEL BARS

Da me pitate bez čega ne bi mogla, moj odgovor bi definitivno bio bez slatkog. Kad sam bila mladja nisam ni pomislila da slatkiši i kolači mogu biti toliko ukusni, zasitni i slatki, a da ne sadrže šećer, margarin i tome slično. 
Verujem da svi volite karamele, a kad ih spojimo sa kokosom i crnom čokoladom dobijemo savršenu poslasticu/dezert.  Tako sam i ja napravila moju verziju "slane karamele" koja je zdrava jer sadrži bogate i hranljive sastojke, a pritom se ne peče. Dovoljna je jedna štangla da se zasitite i zasladite, a verujte mi na reč da ćete uživati u svakom zalogaju. 
Obožavam kada pravim sirove kolače, zato što su nepravilnog oblika, lome se, "cure" i nikada ne možete da pogrešite u pravljenju istih, a otuda i "Rustik" u nazivu ove neodoljive poslastice.


Potrebni sastojci:
  • Kokos brašno 100gr
  • Kokos protein 100g
  • Kokosovo ulje 2 kašike
  • Orasi 30gr
  • Vanila ekstrakt 3 kašike
  • Med 1 kašika
  • Urme 15kom
  • 70ml mleka(Biljno ili kravlje; Ukoliko ste na postu koristite biljno mleko, nikako vodu, zato što nećete dobiti ukus karamele)
  • Kašikica morske soli
  • Crna čokolada 60gr

Kolač se sastoji od 3 sloja:
  1. Baza (Kokos)
  2. Slana karamela (Urme)
  3. Toping (Istopljena crna čokolada)



Za bazu ubacite u blender kokosovo brašno, protein, 1 kašiku kokosovog ulja, 2 kašike vanile, 1 kašiku meda, 3 urme i blendajte dok se sastojci ne sjedinje. Potom ubacite i orase i izblendajte ih zajedno sa ostalim sastojcima. 
Dobijenu smesu prespite u manji kalup i utisnite dobro rukama, da dobijmo formu "kore" (Ja sam koristila manju posudu za hleb)

Sad prelazimo na drugi sloj. U blender ubacite 13 očišćenih urmi, kašikicu morske soli, kašiku vanila arome i 70ml mleka i blendajte dok se sastojci ne povežu. Izlijte na  bazu od kokosa.



I za kraj istopite 60g crne čokolade sa 1 kašikom kokosovog ulja na pari i izlijte preko kolača. 
Dobro rashladiti pre posluživanja. Možete ih držati ili u zamrzivaču ili u frižideru. Ukoliko ih držite u zamrzivaču čokolada će vam biti krckavija i lomiće se, kao i na slikama. Meni je to mnogo lepše, a vi ukoliko želite da vam bude sočnija držite u frižideru.



Коментари

Популарни постови