VALJUŠCI SA KROMPIROM NA MOJ NAČIN

Subota. Testenina. Krompir. Valjušci. Može bolje?


Subota mi je dan kada volim da spremam brza, jednostavna i malo drugačija jela. Ipak je subota dan za hedonizam i uživanje. (hmm, to kažem za svaki dan :D)
Valjuške volim jer me podsećaju na detinjstvo, na omiljenu bakinu kuhinju. Uz nju i mamu sam i zavolela kuvanje i eksperimentisanje sa hranom. :)
Ovo je vrlo jednostavno jelo, verujem da svi imaju neki svoj način pripreme. Ali ovde postoji jedan "tajni" sastojak koji je ključan u pripremi ovog jela, a to je LJUBAV! I onda se stvara magija! :D




Potrebni sastojci: (2 porcije)
-200g testenine (po izboru, ja sam koristila durum tagliatelle)
-3 srednja krompira
-1 crni luk
-kašikica kurkume
-kašikica crvene paprike
-morska so (po ukusu)
-ulje (koje god koristite i volite)
-prilog salata (po izboru)

Krompir oguliti i obariti u posoljenoj vodi. Skuvati testeninu, a luk propržiti na malo ulja da porumeni, zatim skloniti sa vatre i u njega dodati kurkumu i crvenu papriku. Mešati dok se ne sjedinji.











Krompir propasirati, ali ga ostaviti da bude sočan, kao na fotografiji ispod. Volim kada su valjušci sočni pa uvek ostavim vodu gde se kuvao krompir, ako zatreba da razredim. (otprilike mi je uvek potrebna 1 čaša od 2,5dcl)


Dodati krompir u luk zajedno za procedjenom testeninom i sve zajedno sjedinjiti. Servirati sa salatom po želji.


Коментари

Популарни постови