ZAPEČENA OVSENA KAŠA SA BANANOM I KIKIRIKI PUTEROM

Zapečena ovsena kaša, pire od banane, kikiriki puter, med, cimet, grčki jogurt... Mljac! Dobitna kombinacija za doručak.
Kikiriki puter je definitivno nešto što obožavam, i uvek moram da ga imam. Ako mene pitate, to je hrana za Bogove! :D Uglavnom ga ja pravim, samo sameljem blanširani neslani kikiriki sa prstohvatom morske soli. Lepši mi je nego kupovni.
Ovsena kaša je odlična iz više razloga, nema glutena, te je pogodna za osobe koje su na njega alergični, za mene je to omiljeni slatki doručak, ima ukus kao omiljeni dezert, a ustvari je mnogo zdravo i hranljivo, možete da se igrate sa sastojcima (kao na primer ja, mislim da se još nije desilo da ponovim isti recept, volim baš dosta da ekperimentišem. :D ), a možete praviti i u slanoj varijanti, ukoliko volite.
Nego, da se ja vratim na recept! 

Zapečena ovsena kaša sa bananom i kikiriki puterom

Potrebni sastojci:
  • 2 jaja
  • 1 veća banana
  • 1 kašika kikiriki putera
  • 3 kašike ovsenog brašna ( samleti ovsene pahuljice)
  • 10 kašika ovsenih pahuljica (celih)
  • 1 kašika grčkog jogurta
  • 1 kašika vanila arome
  • 1 kašika meda
  • 1 kašika mlevenog lana
  • 6 kašika mleka
  • Prstohvat morske soli
  • Semenke bundeve ( Ja sam dodala vrlo malo, opciono je, može i ne mora)
  • Blanširani neslani kikiriki, lan celog zrna- za posipanje (opciono)

Sa ovim receptom ne možete da pogrešite. A i mnogo je jednostavan, povežete sve sastojke, izlijete u pleh, i to je to. Znači, prvo izmutiti jaja, dodati ispasiranu bananu, kikiriki puter i dobro promešati. Dodati prvo u smesu sve mokre sastojke, pa potom brašnaste. Smesa bi trebalo da bude kao na fotografiji ispod.


Izliti u pleh koji je obložen peci papirom i peći  u prethodno zagrejanoj rerni 15-20min na 180 stepeni. Stavila sam još malo cimeta odozgo, jer cimeta nikad dosta. :D  Ovde imaju 2 dobre porcije.
Ja sam jela uz grčki jogurt, seckanu mandarinu i jooš cimeta. To mi je bila baš dobitna kombinacija!



Коментари

Популарни постови