PITA SA MESOM










 Pita sa mesom ili ti, malo jači burek.
Zašto malo jači?
Upravo zato što sam u smesu od mesa dodala jaja, što je ovu pitu učinilo sočnijom i kao što sam rekla, jačom.  Volim ja i klasičan burek, ali ga pravim uglavnom za večeru ili kad mi se jede malo laganija varijanta. 

Ovaj burek je savršen u kombinaciji sa grčkim jogurtom, kiselim krastavčićima i rukolom. Verujte mi na reč.




Potrebni sastojci:


  • 600g mlevenog mesa (svinjetina ili junetina, ja najviše volim sa svinjskim mesom)
  • 1 crni luk
  • 1 manji praziluk
  • 1 veća šargarepa
  • Kašika ulja za dinstanje
  • Pola šolje(od 2dcl) ulja za prskanje kora
  • 5 jaja
  • Začini: morska so, biber
  • Crvena paprika-na vrh kašičice
  • Pavlaka
  • Čaša kisele vode
  • Čaša obične vode
  • 1/2kg tankih kora

Na malo ulja izdinstati luk i praziluk. Kad omekšaju, dodati sitno seckanu šargarepu. Još malo prodinstati, dodati meso, so, crvenu papriku i biber. Promešati i pustiti da se krčka i pusti svoj sok.
Dodati vodu i dinstati oko pola sata.
Kada se meso ohladi, dodati mu blago umućena 2 jaja i sjedinjiti.

Filovanje:
Podeliti kore na 4 dela. Svaku koru prilikom "slaganja" u veću djuveč tepsiju poprskati uljem, kiselom vodom i filovati. (3 kore pa fil, 3 kore pa fil...itd :D )

Složenu pitu iseći na kocke, preliti mešavinom od 3 jaja i pavlake, i ostaviti da odstoji 2 sata.

Peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni 30-35 minuta.







Коментари

Популарни постови