CARROT CAKE

Duže vreme sam razmišljala o torti sa šargarepom, i sve hoću da je napravim..ali uvek se predomislim i napravim nešto drugo. Iskreno malo sam bila skeptična, da li će mi se svideti ili ne, pogotovo zato što sam ljubitelj čokoladnih torti i kolača. Pogledala sam na internetu nekoliko recepata za istu, ali sam na kraju sama iskombinovala sastojke i napravila savršenu tortu sa kojim sam i više nego oduševljena! Slike su nastale predveče, tako da ne mogu da vam jasno daju do znanja koliko je ova torta zaista prelepa, puna arome, slatka i sočna!





Potrebni sastojci:

  • 10 kašika speltinog brašna (zamena-pšenično)
  • 5 kašika ovsenog brašna
  • Kašika mlevenog rogača
  • Kašika cimeta
  • Kašikica mlevenog djumbira
  • Pola kašikice praška za pecivo
  • Pola kašikice sode bikarbode
  • Pola kašikice morske soli
  • 4 srednje šargarepe
  • 1 manja sočnija jabuka
  • 10 urmi
  • 2 jaja
  • Kora od limuna
  • Kašika meda
  • Pola kašikice vanila arome
  • Pola šolje soka od jabuke i šargarepe
  • Pola šolje jogurta
  • Kašikica kokosovog ulja

*Napomena:
Koristila sam sok koji se nalazi na fotografiji ispod.



Možete da ga zamenite sa svojim sokom, ili jednostavno umesto njega stavite istu količinu jogurta, nema greške! :)

U činiji pomešati sve suve sastojke.
U blender ubaciti oguljenu i isečenu jabuku, urme, vanila aromu, sok i izblendati dok se ne dobije jednolična homogena smesa.
Jaja izmutiti u posebnom sudu i u njih dodati dobijeno iz blendera. Dodati još med, jogurt, kokosovo ulje i sjedinjiti.
Pomešati suve sastojke sa mokrim.
Šargarepe oguliti, izrendati i dodati u smesu, kao i koru od limuna.


Izliti u kalup koji je obložen peci papirom.(Ja sam koristila manji kalup za hleb) Peći u prethodno zagrejanoj rerni 40-45 minuta na 180 stepeni.
Kada se kolač ispeče, prohladiti ga i ostaviti u šporetu (na rešetki) da se dodatno hladi. I onda ide glazura.



Glazura:


  • 3 pune kašike grčkog jogurta
  • Sok od pola limuna
  • Pola kašikice vanila arome
  • Mleveni badem

Sjedinjti dobro sve sastojke (sem mlevenog badema), tako da nema grudvica i preliti preko ohladjenog kolača.
Najbolje bi bilo da kolač odstoji neko vreme u frižideru.
Odozgo posuti mlevene bademe. 


Коментари

Популарни постови