VEGANSKI ČOKOLADNI MUS


Na samom početku moram da vam kažem da mi je ovaj dezert totalno otkriće!
Glavni sastojak je "aquafaba", a to je tečnost koja preostane posle kuvanja leblebija, ili tečnost koja ostane u konzervi, ukoliko je kupujete već skuvane.
Ja sam je uvek prosipala, ali se to definitivno više nikada neće desiti! :D



"Aquafaba" služi veganima kao zamena za belance.
Priprema je mnogo jednostavna i uključuje samo 4 sastojka:

  • 150ml akvafabe
  • 2 kašike kokosovog šećera (ili bilo kojeg drugog, nerafinisanog)
  • Kašikica vanila arome
  • 100g crne čokolade

Mikserom umutite akvafabu u čvrst sneg, kao belanca. (oko 10 minuta) Sipati šećer, vanilu i nastaviti mutiti sve dok se ne sjedinjiti.





Zatim sipati rastopljenu i ohladjenu čokoladu. Smesa će biti malo tečnija.
Dobijeno sipati u posudice, te odložiti u frižider. Najbolje bi bilo da odstoji preko noći, ili bar 3-4 sata.

Pred služenje dekorisati po želji.
Ja sam stavila odozgo seckane pečene lešnike, kokos mrvice i listiće sveže nane.



Коментари

Популарни постови