Aromatični plavi patlidžan sa leblebijama, sirom i tahinijem

Na samom početku ću samo reći.. Ovo jelo sam spremala 2 dana zaredom. Eto koliko nam se dopalo! :D
 Vrlo jednostavna i brza priprema. Dok se patlidžani peku, pripremite i iseckate ostale sastojke i to je to! Još jedna quick and easy večera, ili ručak. :)








Potrebni sastojci:
  • 2 veća plava patlidžana
  • 5 kašika maslinovog ulja
  • 2 čena belog luka
  • Sok od 1/4 limuna
  • Začini: Kašikica origana, 1/2 kašikice bosiljka, 1/2 kašikice crvene paprike, 1/2 kašikice morske soli 
  • Šolja kuvanih leblebija
  • 4 pune kašike sitnog sira (Za svaku polovinu jedna puna kašika; Ja sam koristila Urdu sveži sir  od surutke koji mi je mnogo dopao u ovoj kombinaciji, takodje bi se odlično uklopio koziji ili feta sir)
  • 4 kašike tahinija (Za svaku polovinu jedna kašika)
  • Veći paradajz
  • Svež peršun 

Patlidžane oprati, te ih iseći na pola. Dobro ih usoliti i ostaviti sa strane.
Sad pravimo marinadu.

U činijici pomešati maslinovo ulje, sitno seckani beli luk, sok od limuna i začine. Četkicom ravnomerno premazati patlidžane, te ih staviti na tepsiju koja je obložena peci papirom.
Peći ih u prethodno zagrejanoj rerni 30 minuta na 180 stepeni.
Nakon toga na patlidžane poredjati seckani paradajz (ja sam kombinovala i na jednu polovinu stavila kriške paradajza, na 2 seckani, a jednu sam ostavila bez istog) i leblebije. Vratiti u rernu i peći još 15-20 minuta.
Prohladjene patlidžane premazati sa sirom, tahinijem i odozgo staviti seckani sveži peršun i po želji crvene paprike.
 Prijatno!

Коментари

Популарни постови