"Gingerbread" mafini sa orasima





Ovi mafini su pravi praznički zalogaji. Slatki, sočni.. i onda naidjete na koji orah. :) A i miris je fenomenalan.


Uvek kažem kako i nisam neki ljubitelj kolača koji se peku, a onda ih napravim i oduševim se!
Ovi mafini su me baaš oduševili! :))




Ovi mafini jesu slatki.. Ali ja sam ih jela i u kombinaciji sa feta sirom, rukolom i maslinama i kombinacija je odlična!



Potrebni sastojci:

  • 1+1/2 šolja brašna ( Koristila sam 1 šolju ječmenog brašnu i 1/2 ovsenog brašna i mnogo mi se svidja kako se ponašaju zajedno)
  • Kašikica sode bikarbone
  • 1/4 kašikice praška za pecivo
  • Kašikica mlevenog djumbira
  • Kašikica cimeta
  • 1/2 mlevenog rogača
  • 1/4 kašikice morske soli
  • 1/4 šolje smedjeg šećera (Koristila sam tamni muskovado smedji šećer koji je intezivnijeg i jačeg ukusa, ukoliko stavljate običan smedji šećer stavite kašiku, dve više)
  • 2 jajeta
  • 2 kašike meda
  • Kašikica vanila arome
  • 2 kašike maslinovog ulja ( Može i kokosovo ulje)
  • Malo limunovog soka
  • 1/2 šolje jogurta
  • 1/3 šolje orasa

Napomena**
Ukoliko želite posnu verziju kolača, umesto jaja stavite 2 kašike mlevenog lana potopljena u 6 kašika vode, a umesto jogurta biljno mleko.

U jednoj posudi pomešati sve suve sastojke, U drugoj, dobro umutiti jaja, te dodati jogurt, vanilu i med.
Mokre sastojke sipati u suve, mešajući.


 Orahe grubo naseckati i umešati u smesu.

Smesu sam vadila kašikom za vadjenje sladoleda, kako bi mi svi bili jednaki. :) 


Mafini će narasti, tako da je dovoljno da smesu sipate do pola kalupa. Odozgo po želji staviti po koju ovsenu pahuljicu i smedjeg šećera kako bi se mafini dodatno karamelizovali.



Peći u prethodno zagrejanoj rerni 30-35 minuta na 180 stepeni. 

**Količina je za 12 mafina, a mera je šolja od 240ml.


Za dodatni užitak, prelijte ih sa malo meda! ;)


Коментари

Популарни постови