"ANA HEALTHY" ovsena kaša




Ovsena kaša je moj omiljeni doručak. Sama pomisao na jutro je upravo ona.. I kafa, naravno! :D
Od more recepata za istu, podeliću sa vama moju apsolutno omiljenu varijantu, koju najčešće spremam. Ne mogu da verujem da je nema na profilu i blogu! :) :) :)



Ono što je meni bitno kod ovsene kaše, jeste da bude kremasta i bogata topinzima koji uključuju sveže voće, krckave semenke i orašaste plodove. Često mi neko kaže: "Ja ne volim ovsenu kašu, ne može da me zasiti i brzo ogladnim posle nje".. Moj odgovor na to će uvek biti: " Ne znaš da je spremiš na pravi način" :D Ali razumem i ne krivim nikog :P Jer sam i ja na početku svog "Healthy" putovanja ovsene pahuljice samo prelivala proključalom vodom ili mlekom, dodala malo cimeta i nekoliko voćkica. Katastrofa. :)))


Kašu obogatite svežim ili sušenim voćem, semenkama, orašastim plodovima, puterima od istih, začinima... Toliko je puno varijanti. :)



Voće uvek možete menjati, kao i semenke i orašaste.



Bananu najčešće volim da skuvam zajedno sa kašom, jer se karamelizuje i dodatno je zasladi pa kaša bude dosta kremastija i bogatija.

Potrebni sastojci:
  • 1/2 šolje ovsenih pahuljica
  • Kašika mlevenog lana
  • Kašikica mlevenog rogača
  • Kašikica cimeta
  • Prstohvat morske soli
  • Kašikica vanila arome
  • 1/2 šolje mleka
  • 1/2 šolje vode
  • Banana
Sastojci za toping:
  • Semenke bundeve (Kašika)
  • Nekoliko lomljenih oraha
  • Kašikica kikiriki putera (Puna! :D )
  • Kašikica meda
  • 2-3 kašike nara
  • Kivi
  • Prstohvat cimeta 

U šerpicu sipati ovsene pahuljice, mleveni lan, rogač, cimet i morsku so. Bananu iseckati na sitne kockice i dodati u šerpicu. Preliti sa vodom, mlekom i dodati vanila aromu.






Kuvati na srednjoj temperaturi sve dok se kaša dovoljno ne zgusne, povremeno mešajući.




Kašu presuti u činijicu, te je obogatiti sa topinzima! :)


Ukoliko probate, javite utiske i pošaljite fotografiju.
Prijatno! :)



Fotografije:  https://www.visnjamilic.com/

Коментари

Популарни постови