PŠENICA SA BRUSNICAMA, SUVIM GROŽĐEM, ORASIMA I MEDOM


U ovo doba godine moja baka često kuva žito, za dezert. Ja baš i nisam ljubitelj, što zbog veće količne šećera koji stavlja ( :D ), a i zbog toga što više volim da pojedem pšenicu u celome zrnu. Zato mi ona uvek ostavi sa strane nezačinjeno da ja mogu sebi da spremim neku moju varijantu.

Ono što je bitno kod pšenice, jeste da je pre kuvanja potopite u vodu noć pre, da nabubri.


Ovo je samo ideja kako možete da iskoristite pšenicu, tako da dodatne sastojke prilagodite količini koju skuvate. Pored ovih sastojaka volim da moj dezert obogatim sa seckanom jabukom ili narandzom, mnogo se dobro slažu uz ovu kombinaciju! :)

Potrebni sastojci:
  • 2 šolje kuvane pšenice
  • 1/4 šolje suvog grožđa
  • 1/4 šolje brusnica
  • 1/3 šolje seckanih oraha
  • 2 pune kašike meda
  • Kašikica cimeta (po želji)
  • 1/2 kašikice vanila arome

U većoj činiji izmešati pšenicu sa suvim voćem i orasima, a u manjoj med sa vanilom i cimetom. Sastojke sjediniti. I po želji dodati sveže voće.  




Prijatno! :)

Коментари

Популарни постови