Projice sa urda sirom





Projice su mi sigurno omiljena zimska večera. Uz domaći ajvar, suhomesnato, masline ili kisele krastavčiće.. A volim ih i uz humus.  Kombinacija je mnogo.
Najviše volim da ih spremam u kalupima za mafine, te su mi tako i zgodni ukoliko mi je potreban obrok za poneti.

Projice možete da napravite i uveče, pa tako da ujutru imate skoro pa gotov doručak i da ih ponesete na posao, fakultet, školu.. Alii, najlepše su kada su tople! :))






Potrebni sastojci:
  • 1/2 šolje žutog kukuruznog brašna
  • 1/2 šolje ječmenog brašna (Idealna zamena po meni bi bilo integralno pšenično ili ovseno brašno)
  • Kašika mlevenog lana
  • 1 prašak za pecivo (12g)
  • Kašikica morske soli
  • 3 jajeta
  • 3 kašike maslinovog ulja
  • Šolja jogurta
  • 200g urda sitnog sira
*Mera je šolja od 240ml
*Od ove količine sastojaka dobije se 12 projica koje sam pravila u kalupima za mafine.
* Umesto Urda sira možete da stavite sir koji god volite i želite.



Pomešati sve suve sastojke. U posebnoj posuti umutiti jaja (ne mora mikserom), te dodati jogurt, ulje i sitni sir. Postepeno dodati smesi sa brašnom, lagano mešajući.

Sada je vreme da upalite rernu da se zagreje.

Smesu ravnomerno rasporediti u kalupe, ali nemojte napuniti skroz do kraja.
Kada se rerna zagreje, projice peći na 180 stepeni, 30-35 minuta. Svakako posle 20og minuta proverite kakvo je stanje, jer se svaka rerna razlikuje. :)


Neutralnog su ukusa, pa se super slažu uz sve priloge i namaze. :)



Коментари

Популарни постови