Ovas banana keksići (bez jaja, mlečnih proizvoda, ulja, brašna i sećera)


Odličan način kako možete da iskoristite zrele banane, a da nije banana hleb. 3 glavna sastojka koje možete da nadogradjujete sa čim god volite i želite. Ja sam se odlučila za crnu čokoladu i brusnice.


Potrebni sastojci:
  • 1+1/2 šolje ovsenih pahuljica
  • 120ml kikiriki putera
  • 3 zrele banane srednje veličine
+ Kašikica stevije (Ili drugi zasladjivač, po želji)
   1/3 šolje seckane crne čokolade
   1/4 šolje sušene brusnice (Po želji, možete dodati suvo groždje, seckane urme, smokve, a možete i da izostavite)

U činiji izgnječiti banane.  Dodati kikiriki puter i dobro sjediniti. Potom umešati ovsene pahuljice, crnu čokoladu, steviju i brusnice.

Smesa će biti poprilično lepljiva. Vaditi smesu kašikom i formirati keksiće, željenog oblika, i redjati ih na pleh koji je obložen peci papirom. Ja sam pravila srednje veličine i dobila sam 10 keksića.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni 15-20 minuta na 180 stepeni. Obavezno nadgledajte.
Kada se ispeku, ostavite ih da se prohlade, te ih onda sklonite sa pek papira.

Naglasila bih ovo nisu klasični keksići. mnogo su sočni i meki. :)


Servirajte ih po želji, a meni su bili idealni uz moj omijeni preliv od jogurta, a za to vam je potrebno:
  • 2 kašike grčkog jogurta
  • 3-4 kašike običnog jogurta
  • Kašikica meda
  • 1/3 kašikice vanila arome
  • Kašikica mlevenih orasa
Sve sastojke sjedinite i prelijte preko kolačića.


Prijatno! :)

Коментари

Популарни постови