Pita iz tiganja


Jede vam se pita, ali vam se ne pali rerna i želite nešto brzo i jednostavno.  Pite iz tiganja priskaču kao spas! :)




Potrebni sastojci: (1 pita)

  • 2-3 kašike pavlake
  • Rendana mocarela (oko 30g) - ili sir po izboru
  • 3-4 šnite pečenice
  • Šaka rukole
  • Mast, puter ili ulje za pečenje
  • Kora za pitu


Na početku, želim da napomenem da sam koristila kore za pitu sa dodatkom heljde. Napravila sam jedan paketić sa 2 kore, a ostale sa jednom i mnogo su mi se više dopali paketići sa jednom korom. :)

Namazati preko kore pavlaku, pa rukolu, rendani sir i pečenicu. Posoliti po ukusu.  Od kore napraviti paketić.




Na teflon ugrejati masnoću, dovoljna je jedna kašika. Možete da koristite šta god volite, meni je najlepše sa svinjskom mašću. U ugrejanu masnoću staviti po dva paketića, ali paziti da temperatura ringle nije visoka, kako ne bi gorelo. Dovoljno je peći 15-20 minuta i povremeno okretati. I to je to. Brzo i jednostavno, bez paljenja rerne. :))

Servirati po želji. Moj izbor je preliv od jogurta, pavlake i ljute papričice. :)

Коментари

Популарни постови