Choco nut keksići



Kako iskoristiti zrele banane.. Part 3! :D
Glavni sastojci ovih keksića jesu banane i mleveni orasi i bademi. Kakva kombinacija ljudi!
Ovi keksići su mi definitivno favorit.


Druge sastojke možete da dodate po želji.  Ovo je moja dobitna kombinacija. :) Crna čokolada i suvo grožđe koje se topi.. :)))

Potrebni sastojci:
  • Šolja oraha
  • 1/3 šolje sirovih badema
  • 2 zrele banane
  • Prstohvat morske soli
+dodaci
  • 3 kašikice mlevene crne čokolade
  • kašikica cimeta
  • 1/2 kašikice mlevenog rogača
  • 1/3 šolje suvog grožđa
Orahe i bademe samleti do brašnaste tekture. Banane izgnječiti sve dok se ne dobije pire, te umešati mlevene orahe i bademe zajedno sa dodacima.

*Crnu čokoladu sam samlela i tako dodala u smesu, vi možete i samo da je iseckate i tako dodate.

Smesu vaditi većom kašikom. Možete praviti manje ili veće keksiće, samo je bitno da ne budu pretanki, kako ne bi zagoreli.
Ja sam pravila malo veće i tako dobila 8 komada.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni 15-20 minuta na 180 stepeni, te ih ostaviti još 10ak minuta samo sa upaljenim ventilatorom.

Ostaviti ih da se potpuno ohlade, kako se ne bi lepili i lomili.


Po želji, prelijte sa crnom čokoladom, pospite kokosom...

Prijatno. :)


Коментари

Популарни постови