Mediteranski mafini

 U jednoj posudi pomešamo mokre, a u drugoj suve sastojke. Začinimo, dodamo malo sira, malsina, semenki..  I eto ih! Mafini koji su idealni za doručak, užinu ili večeru. A i kao obrok za poneti. Uz dodatak povrća, jogurta, ajvara..

Da li sam vam ikada rekla koliko obožavam ovakva peciva? :D

 


 Potrebni sastojci:

  • 1+3/4 šolje integralnog pšeničnog brašna
  • Šolja ovsenih pahuljica
  • Kašikica praška za pecivo
  • 1/2 kašikice morske soli
  • Kašikica origana
  • 1/3 kašikice bibera
  • 1/2 kašikice belog luka u prahu
  • 10 maslina 
  • 4 kašike prepečenih semenki bundeve
  • 1/2 šolje narendanog sira (Ja sam koristila mocarelu)
  • 3 jajeta
  • 1+1/2 šolje mleka (360ml)
  • 1/2 šolje maslinovog ulja (120ml)
  • Semenke i kolutovi maslina za odozgo

 +koziji sir za punjenje (opciono; možete staviti fetu, mladi sir ili sitni sir po izboru)

 U činiji umutiti jaja, te im dodati mleko i maslinovo ulje. 

U drugom sudu pomešati brašno, pahuljice i prašak za pecivo. 

Pomešati mokre sastojke sa suvim i dobro izmešati. Dodati začine, sitno seckane masline i sir. 


 

Dobro promešanu smesu kašikom vaditi i sipati u kalupe za mafine. Po želji sipajte 1 kašiku smese, pa koziji ili sir po izbor, pa još 1 kašiku od smese. Ja sam 6 mafina napunila sa sirom, a 6 sam sam ostavila bez. 


 

Posuti sa semenkama po izboru i kolutićima masline.



Peći u prethodno zagrejanoj rerni 25-30 minuta na 180 stepeni. 

Od ove količine dobije se 12 mafina.






Коментари

  1. Да ли сте можда измерили колико тачно иде брашна,јер,признаћете,нису све шоље исте?Унапред хвала,поздрав

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови